Forum Karpacki Związek Pszczelarzy Strona Główna

Marka własna gospodarstwa pszczelarskiego - książka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karpacki Związek Pszczelarzy Strona Główna -> Hyde Park
Autor Wiadomość
krzysglo



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 1:28, 13 Sie 2014    Temat postu: Marka własna gospodarstwa pszczelarskiego - książka

Nasz kolega dr inż. Maciej Winiarski opublikował kolejną książkę pt.

"Marka własna gospodarstwa pszczelarskiego".

Poniżej można zobaczyć I i IV stronę okładki z tej publikacji.





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej Winiarski



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opola

PostWysłany: Czw 10:04, 14 Sie 2014    Temat postu:

Dzień dobry Państwu, dzień dobry Szanowny Panie Krzysztofie,

bardzo dziękuję Panu Krzysztofowi za zamieszczenie skanów I i IV strony okładki mojej najnowszej książki pt. "Marka własna gospodarstwa pasiecznego" (jeszcze pachnie farbą drukarską!).

Dla zainteresowanych zapoznaniem się z treścią tej książki, podam tylko, iż liczy ona 128 stron, zatem nie jest zbyt obszerna, no i poniżej podaję spis treści, tak aby na ich podstawie można było zorientować o układzie książki i o jej treści:
1. OD AUTORA
2.ZDEFINIOWANIE POJĘCIA MARKI
- pojawienie się pojęcia marki
- cykl życia produktu i segmentacja rynku
- marka firmy i marka produktu,
- przykłady dobrych marek spożywczych.
3. WPŁYW MARKI NA WARTOŚĆ SPRZEDAŻY PRODUKTU LUB USŁUGI
- marka i znak towarowy,
- proces tworzenia marki gospodarstwa pasiecznego
4. CHARAKTERYSTYKA WSPÓŁCZESNYCH MAREK
- nowe podejście do brandu,
- unikalność produktu,
- banderole,
- etykiety
- słoiki i inne opakowania na miód,
- identyfikacja konsumenta z daną marką,
- poszerzanie marki,
- zarządzanie marką,
- marki na rynku miodu w Polsce i analiza sytuacji kryzysowych,
- kredyt towarowy,
- zatory płatnicze,
- upadłości - barometr polskiej gospodarki,
- podejście do sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie pszczelarskim i w gospodarstwie pasiecznym,
- idealna marka na rynku miodu.
5. SZANSE I ZAGROŻENIA DLA RODZIMYCH MAREK PSZCZELARSKICH
- trudności w przepływach środków finansowych - opis stanu,
- wpływ polityki państwa na rozwój rodzimych brandów,
- próba prognozy rozwoju marek pszczelarskich.
6. ZAKOŃCZENIE
7. ŹRÓDŁA

Mam nadzieję, że poszerzenie informacji o spis treści zachęci Państwo do zapoznania się z tą książką. Warto dodać, że na polskim rynku wydawniczym "Marka własna gospodarstwa pasiecznego" jest pierwszą książką traktującą o marce w pszczelarstwie i jej znaczeniu na zwiększenie sprzedaży produktów pszczelarskich (głównie miodu). Mnie jako autorowi tej książki nie wypada zachęcać do jej przeczytania, ale mam prawo i obowiązek życzyć Państwu i miłej lektury, i przeniesienia do własnego gospodarstwa pasiecznego, jak najwięcej korzyści wyniesionych z tej książki.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karpacki Związek Pszczelarzy Strona Główna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin